17 thoughts on “CT423. WALLPAPER LOGIN SCREEN (1) : OKTOBER 2016

    • Wa’alaikum salaam wr.wb, mbak Frany….

      Kalau sibuk memang kita kurang memerhatikan wallpaper ini. Tetapi kerana terlalu banyak foto bertukar-tukar hampir setiap hari dan akhirnya berjaya menarik perhatian saya. Mbak juga menggunakan laptop HP ya.

      Salam manis dan terima kasih atas kunjungan mbak Frany. 🙂

    • Wa’alaikum salaam wr.wb, Adi Setiadi….

      Iya, sangat bagus apabila kita tahu menggunakan fungsinya. HP juga duduk di ranking 6 dalam 10 jenama komputer terbaik di dunia.

      Silakan, kalau mahu mencuba yang terbaik,
      Terima kasih Adi dan salam sejahtera. 🙂

    • Alhamdulillah, saya baik dan sihat. Didoakan juga mas Ilyas dalam kondisi yang baik serta selalu dalam rahmat Allah SWT. Aamiin.

      Belum berminat lagi membeli domain baru kerana masih selesa dengan ini. Mudahan suatu hari nanti.

      Terima aksih mas Ilyas sudah berkunjung dan salam sukses.

    • Wa’alaikum salaam wr.wb, Kak Paridah Ishak…

      Alhamdulillah, saya sihat dan didoakan akak dan keluarga juga sihat di sana dalam lindungan Allah SWT.

      Maaf kak, saya juga lama dah tak blog walking ni sebab terlalu sibuk dengan kerja. Nak menulis juga tak sempat kerana banyak tugas mengambil waktu untuk bersantai.

      Terima kasih sudah hadir menyapa kak. Saya senang hati. 🙂
      Salam kasih selalu. 🙂

  1. Assalaamu’alaikum wr.wb puan Fatimah

    saya baru tahu kalau wallpaper login di laptop bisa di set seperti ini … kurang update nih.
    tahunya kalau di handphone android aja … dan memang foto2nya indah indah sekali

    salam sehat bahagia dari Jakarta

    • Wa’alaikum salaam wr,wb, mas Bersapedahan….

      Saya juga baru tahu, ia hanya bagi Windows 10 secara default sahaja. Setiap hari ia akan bertukar sendiri kerana sudah diset di dalamnya. Kita tidak dapat mengubahnya sendiri.

      Sampai saat ini, saya sudah mengumpul hampir 60 foto yang indah-indah dan memikat hati. Insya Allah akan dikongsi lagi di posting mendatang.

      Terima kasih atas kunjungan dan salam sihat kembali.

  2. Assalamualaikum ustazah,

    Bagaimana dengan hari ustazah? Adakah baik-baik sahaja? Saya mendoakan agar ustazah dan keluarga sentiasa dulimpahi dengan kerahmatan dan keafiatan dari Illahi. Nukilan ini sangat menarik, sangat berilmiah kerana disamping ustazah berkongsikan pengalaman ustazah menggunakan komputer riba jenis HP Pavillion, ustazah juga turut membuat tutorial bagiamana mempelbagaikan tetapan Wallpaper pada skrin. Saya mempelajari sesuatu ketika membaca tulisan ustazah ini iaitu menghargai setiap ciptaan Allah kerana ianya merupakan anugerah yang terindah. Benar kata ustazah, ianya umpama “HADIAH DARI LANGIT”. Saya merasakan bahawa beruntungnya kita kerana masih diizinkan oleh-Nya untuk terus menerus mensyukuri setiap nikmat yang diberikan. Terima kasih atas perkongsian ustazah dengan kami.

    saya,

    AMRI ASYRAF BIN AMIRUDDIN
    PISMP SEMSTER 1 TAHUN 2 AMBILAN JUN 2020
    IPG KAMPUS BATU LINTANG, KUCHING SARAWAK

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.